duminică, 26 iulie 2009

Who are you? Man condemned to shine a salvation throughout the centuries...

.... cam asa suna primul vers al primului videoclip, prin 1997, al celor de nightwish.... festivalul ARTmania '09 a trecut si cap de afis au fost finlandezii de la nightwish care, cel putin pe mine si inca ceva oameni cu ureche muzicala, i-au cam dezamagit cu prezenta noii soliste, anette olzon. ca sa numi se sara in cap, nu spun ca sarmana nu are voce, are, dar nu pentru rock, cu atat mai putin pentru symphonic metal ce canta nightwish.... daca mai vorbin si "hep, hep-urile" pe care le tot invoca in timpul concertului si "ratustele" primite, am putea sa spunem ca ea chiar are prestatie de rockerita(la cate tatuaje si piece-uri are....).... nu vreau sa fac nicio comparatie intre vechea solista nightwish si actuala.... insa, pe plan vocal, nightwish e zero acum....ah, era sa uit cum topaia pe scena anette ca sa atraga publicul..... sincer, eu am stat in primele randuri pana pe la jumatatea concertului cand am simtit ca trebuie sa plang de durere(ce a fost nightwish sice e acum) si m-am retras in ultimul rand.... sa nu credeti ca as vrea sa vina Tarja inapoi, dar cred ca o soprana s-ar putea gasi pentru ca nightwish sa ramana ceea ce a fost si sa nu ajunga sa cante pop-rock....

faceti si voi diferenta...

bucuresti '05....


sibiu '09...:((



nici nu e in stare sa duca linia melodica, vai de capul ei!!! pacat de restul formatie si echipei! sper s-o dea afara dupa ce se termina turneul de promovare, in septembrie!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu